Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ)

Kuinka nopeasti voitte vastata kysymykseeni?

Pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin mahdollisimman nopeasti. Viesteihin ja sähköpostiviesteihin vastataan saapumisjärjestyksessä. Voit odottaa vastausta 24 tunnin kuluessa maanantaista perjantaihin (pois lukien juhlapyhät).

Kuinka kauan kestää saada tilaukseni?

Kokonaistoimitusaika = käsittelyaika + toimitusaika.

Ennen klo 00:00 EET tehdyt tilaukset käsitellään 1-5 työpäivän kuluessa (maanantaista perjantaihin). Tilauksia ei lähetetä tai toimiteta viikonloppuisin ja juhlapyhinä.

Huomautus: Suurten tilausmäärien kohdalla käsittelyssä ja toimituksessa voi esiintyä pieniä viivästyksiä.

Saanko tilaukseni yhdessä paketissa?

Tilauksesi koosta riippuen se voi saapua erillisissä paketeissa. Nämä paketit voivat saapua 1-2 työpäivän välein.

Milloin saan tilaukseni seurantatiedot?

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse seurantanumeron 24 tunnin kuluessa. Voit käyttää tätä numeroa lähetyksen seurantaan käyttämällä Seuraa tilaustani -sivullamme.

Olen saanut vahingoittuneen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Pahoittelemme haittaa! Ota meihin yhteyttä ja ilmoita nimesi ja tilausnumerosi osoitteeseen asiakaspalvelu@luvik.fi, niin autamme sinua ratkaisemaan ongelman.

Mitä jos tilauksestani puuttuu tai se on vahingoittunut?

Jos tilauksessasi oleva tuote puuttuu tai on vahingoittunut, ota meihin välittömästi yhteyttä. Olemme täällä auttamassa!

Pitääkö minun maksaa arvonlisävero?

Asiakkaiden ei tarvitse maksaa tuontimaksuja, tullimaksuja tai arvonlisäveroa (ALV).

Mitkä ovat toimituskustannukset?

Toimitus on ilmainen Suomen sisällä kaikille tilauksille.

Pitääkö minun maksaa palautuslähetykset?

Asiakkaat vastaavat palautuksen toimituskuluista, ellei tuote ole viallinen tai virheellinen.

Miten voin palauttaa tuotteen?

Aloittaaksesi palautuksen sinun on otettava meihin yhteyttä osoitteessa asiakaspalvelu@luvik.fi. Saat meiltä palautusetiketin ja ohjeet tuotteen palauttamista varten.

Mikä on palautusosoite?

Palautusosoite on Betuwehaven 8, Nieuwegein, Utrecht, 3433 PV, Alankomaat.

Milloin saan palautukseni?

Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteesi, ilmoitamme siitä sinulle. Jos palautus hyväksytään, se maksetaan alkuperäiselle maksutavallesi 5 arkipäivän kuluessa. Huomaa, että pankki- tai luottokorttiyhtiöltäsi voi kulua ylimääräistä aikaa palautuksen käsittelyyn ja kirjaamiseen.

Odotettu toimitusaika on ylittynyt, missä tilaukseni on?

Useimmissa tapauksissa tilaukset toimitetaan ajallaan. Jos tilauksesi kuitenkin viivästyy, suosittelemme, että odotat vielä 3 päivää alkuperäisen toimitusajan jälkeen. Jos et ole vieläkään saanut tilausta, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@luvik.fi ja pyydä apua.

Lisätietoja:

Osoite: Betuwehaven 8, Nieuwegein, Utrecht, 3433 PV, Alankomaat
Sähköposti: asiakaspalvelu@luvik.fi
Puhelin: +31638092644

Kauppakamarin numero: 82232393
ALV-numero: NL862386780B01
Yrityksen nimi: GT Ecom B.V.
Myymälän nimi: Luvik

Aukioloajat:
Maanantai - perjantai: 8:00 - 18:00 EET
Lauantai - sunnuntai: Suljettu
Juhlapyhät: Suljettu